Käyttöehdot
1. Rekisteröityminen
1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi:
a) Rekisteröityä kuluttajana XyliMind Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että XyliMind Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. XyliMind Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. XyliMind Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 9.00 – 14.00 Puh. 0207 614 820.
2.2. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.3. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei XyliMind Oy:n ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.
3. Hinnat
3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 14 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).
4. Toimitus
4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 1-5 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
4.3. XyliMind Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa. Kaikki XyliMind Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen XyliMind Oy:n kanssa.
5. Maksuehdot
Maksutapana yleisimmät verkkomaksut ja luottokortit, Klarnan lasku tai osamaksu.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi
Jos valitsit maksutavaksi laskun, toimitetaan lasku antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen postittamisen jälkeen. Laskulla on 14 päivän maksuaika. Voit myös muuttaa laskun eräpäivää jms osoitteesta https://klarna.com/fi/omat-sivut
6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@hammaskeiju tai puhelimitse (0207 614 820) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja palauttaa tuotteen / tuotteet omalla kustannuksellaan. Palautus lähetetään osoitteeseen: XyliMind Oy, Sepänkatu 3G, 11710 RIIHIMÄKI.
7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
8. Reklamaatio
8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa XyliMind Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@hammaskeiju.fi postitse osoitteeseen: XyliMind Oy, Sepänkatu 3G, 11710 Riihimäki tai puhelimitse 0207 614 820. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta XyliMind Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, XyliMind Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. XyliMind Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy XyliMind Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta XyliMind Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.